Wednesday, February 17, 2010

Kesiannyerrr..

Dah lama tak cerita pasal hero aku..Abg Akif...kesian Abg Akif...
Y?ye la asyik cerita pasal adik die jer...die pun dok tanya..Ibu mana gambar Akif?gambar adik jer..siap nangis2 lagi..
yang tu ok lagi..yang paling kesiannye..asyik kena marah jer ngan ibu n ayah..sekarang ni perangai die skit nakal la..sejak dapat adik ni perangai die lain macam jer....aku ni blh join ngan along emi gak..blh jadi HULK gak kadang2...Abg Akif ni asyik wat perangi nak suruh aku marah...time adik die nangis time tu la gak die nak biskut la, nak air milo ler, nak buang itu la, nak buang ini la, nak kiss adik la, nak peluk adik la, nak peluk ibu la, nak dok dekat ibu la.. macam2 ler,..kalau aku xwat ke, xikut ker, mula la dia wat amukan...yang si adik ni bila nangis cam sakit2..mau nye si ibu x tensen...then Abg Akif ni suka sgt lompat2 dekat adik die...kalau aku larang dia wat de jer..kalau ade orang lagi la die wat perangi..Abg Akif,Abg Akif nape le jadi gitu..
cian ler Abg Akif...kadang2 bila aku marah die..die pn lari masuk bilik..nangis dalam blik..sedis aku..huhuhu....kadang2 die nangis sampai tertido... ibu bukan sengaja nak marah Abg Akif..Ibu Sayang Abg Akif n Adik HUsna...huhuhuhu


No comments:

Post a Comment