Wednesday, December 23, 2009

my siblings...

Hari ni nak criter skit pasal my siblings...


ni abang aku yg sulung...abe me n his wife..kak ct..tu plak anak die..mohd hill iman..
sekarang ni die orang dok di jeli..tapi iman dok ngan tok bah di kok lanas..dh jadi anak tok bah..bile die balik jeli sure demam teringat kat tok bah...


hah..ni plak..adik aku..kakcik n her husband, taufik..anak2 sedara panggil ayah cik..tu plak yang debab 2 anak die..skg umur 16 bulan...nur syafiqah insyirah..mmg gebab..buas plok tuhs...apa2 pn bulan 7 ni die nak dapat adik...skg die org dok d penambang...




ni plak adik aku yang bongsu..adik azwa...anak2 sedara panggil ma azwa...die tgh tunggu result pmr..esok kuar...tu yang comey tu sape lagi..aku ler...ihiks...


ni AKIF n sepupu2nyer...



ni plak baby abang aku yang no 2...abe aze n kak nor....ZARA DAMIA..kakak ipar aku baru jer lepas pantang...pic diorang xde ler...abang aku dh ada sorang dh anak ...arissa batrisya...sekarang diaorang dok kl..

No comments:

Post a Comment